donderdag 27 februari 2014

maybelline oogschaduw paletteje in vivid plums


 Natural,nude of glitters dit paletteje ziet er niet matt uit meer voor een natural look . Voor school is dit paletteje misschien wel goed . Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen, en ik zag hem in mijn blog lade
en ik dacht, yes dit wordt hem voor vandaag . Wil je meer over dit palette lezen kijk dan veder .








            Dit palette is wel met shine niet echt grove glitters maar zacht . De naam is 02 vivid plums .Op de
                    achterkant staast niet heel veel bijzonder maar wel 1 ding is handig .



     Dit stukje kan je gebruiken voor een look, als je een beginner bent kan je dit misslien wel gebruiken .
         Wat vindt jij van dit soort stukjes?, ik vindt het handig en leuk voor ideeen maar zelf kan je ook een
 leuke look inelkaar zetten .


                                                     DE SWATJES :






          Wat je wel ziet is dat het niet hele fele kleuren, zijn maar het zijn wel mooie kleuren . Er komt
              Binnekort een filmpje met een look met dit product . De kleuren zijn goed opbouwbaar .

                                                        CONCLUSIE :

Mijn eind conclusie is dat je met de kleuren kan spelen ( hoe veel je aanbrengt hoe donkerder de kleur )
 Het is voor een suptile look wel leuk . omdat ik het heb gekregen weet ik de prijs niet, maar als ik het weet zeg ik het wel in het filmpje . De naam is toepaselijk ( 02 vivid plums) . Als je hem ziet eerst testen voor je eigen meening, want ik kan wel veel zeggen maar jij perpaalt of je iets wil of niet . Ik hoop dat je het leuk vondt en bedankt voor het lezen en tot het volgende artikel/filmpje .

 XXX

 Kimberley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten